Zwergelsterchen

Diskutiere Zwergelsterchen im Forum Afrikanische Prachtfinken im Bereich Prachtfinken - Hallo zusammen! Ich suche Kontakt zu Haltern von Zwergelsterchen. Ich züchte seit einigen Jahren erfolgreich Zwergelsterchen. Liebe Grüsse Reto
R

Reto

Mitglied
Beiträge
49
Hallo zusammen!

Ich suche Kontakt zu Haltern von Zwergelsterchen. Ich züchte seit einigen Jahren erfolgreich Zwergelsterchen.

Liebe Grüsse
Reto
 
tschou reto!

i mues mol luege, aber i glaube, das es bi üs i de oschtschwiz eine het, wo zwergelsterchen züchtet! i lueg ol öb i der chönt telefonnummere bsorge! de matzinger vo thun kennsch? het glaub i no es einzelns männdli!

so long

marco
 
Tschou Marco!

ja de matzinger kenn ig. mini zwergelsterli si anschinend siner abstammig. und darum wott er nit tusche. es bringi ihm ja nüt. ig schriebe da lieber nid häre was ig über söttig lüt denke.
ig bi eifach verzwiflet uf dr suechi nach bluetfrömde tier u darum wär's super wenn du mir da e adrässe chönntsch bsorge.

liebe Gruess
Reto
 
hey reto

so, da müest haue!
han der d'adressi gmailt, i hoffe, es seig di richtig und er hegi au würkli diä elschterli! i han's nume mol vome kolleg ghört!

und mit dene zwerg isch ja würkli so ne sach! es git jo fasch keini meh i de schwiz, wies in dütschland usgseht weis i au nid! hesch scho emol in de züchterdb vom vogelnetzwerk nahglueget? oder eh chliazeig ufgeh?

vil glück!

marco
 
Thema: Zwergelsterchen

Ähnliche Themen

T
Antworten
31
Aufrufe
7.373
wolfguwe
wolfguwe
T
Antworten
3
Aufrufe
1.051
Mauseei
Mauseei
T
Antworten
16
Aufrufe
3.624
Reto
R
Zurück
Oben